Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Penetration of Luxury Car Brands to Balkan Region
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to analyse the potential of Balkan market for distribution of new luxury cars Bentley and Lamborghini by Leonhardt Group Automobile. The company is distributor of luxury car brands of Volkswagen Group in Germany and presently the management considers possibilities of new market entry to former Yugoslavia countries. Because of present situation on the new cars’ market influenced by global financial crisis, author analyses potential of distribution of used cars as a part of business. In the first part of paper the theoretical background related to market analysis is described. The second part is concentrated on analysis of Balkan markets potential and author’s recommendations whether to enter the specific markets and definition of marketing strategy.
Price Prediction Using Machine Learning Methods on the European Market of Used Cars
Dvořáček, Petr ; Baruník, Jozef (vedoucí práce) ; Vácha, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje přesné predikce cen ojetých vozidel. Tato studie staví své základy na dostupných poznatcích a rozšiřuje akademickou literaturu svým zaměřením na evropský trh s ojetými automobily. Navíc je zde použito několik metod strojového učení a unikátní metoda sběru dat, díky kterým byla dosažena vysoká přesnost. Přesná predikce cen by měla být přínosná jak pro kupující, tak i pro prodávající. Měla by také zmírňovat neefek- tivity na trhu s ojetými automobily. Autor si není vědom žádné podobné práce se zaměřením na evropský trh ojetých automobilů. Aplikační programové rozhraní bylo využito pro sběr dat. Tímto způsobem byla získána obsáhlá datová sada tvořena 221 704 inzeráty ojetých automo- bilů. Tato datová sada byla následně použita jako vstup do několika ekonomet- rických modelů - mnohonásobné lineární regrese, regrese hlavních komponent, lasso regrese, rozhodovacího stromu, náhodných lesů a umělých neuronových sítí. Tato studie se pomocí několika statistických metrik pokouší najít model, který je schopný co nejpřesněji předpovědět zbytkovou cenu ojetého auta. Mezi tyto výkonnostní statistiky patří koeficient determinace, směrodatná odchylka chyb a střední absolutní odchylka. Tato studie je v souladu s dostupnou liter- aturou a z vybraných metod považuje techniku náhodných...
Faktory ovlivňující cenu ojetého vozu v České republice
Dvořáček, Petr ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Šťastná, Lenka (oponent)
Český trh s ojetými osobními automobily, který generuje roční obrat kolem sta miliard korun, navštíví ročně stovky tisíc lidí a podobné množství použitých vozidel se na něm prodá. Tato práce se snaží najít a vhodně ohodnotit hlavní determinanty, které určují cenu ojetého automobilu v České republice, a tím mimo jiné zvýšit informovanost kupujících. Pro odhad jednotlivých koeficientů uvádějících vliv dané proměnné na cenu byla použita mnohonásobná lineární regrese a metoda nejmenších čtverců. Tato studie používá unikátní datový balíček, který byl získán z internetového portálu inzerující ojeté automobily Sauto.cz, jenž obsahuje všechny dostupné informace o více než 55 tisících použitých aut od 34 různých výrobců. Dle předpokladů byla potvrzena důležitost a negativní vliv na cenu proměnných udávajících počet najetých kilometrů a stáří ojetého automobilu. Dalšími důležitými parametry, které naopak cenu ojetého vozu ovlivňují pozitivně, jsou prvky doplňkové výbavy. Také byla potvrzena vyšší cena ojetých aut od německých výrobců v porovnání s konkurencí a naopak nižší u vozů od automobilek pocházejících z Ameriky nebo z Asie. Jelikož bylo nalezeno obrovské množství proměnných, lze tak konstatovat, že ojetý automobil je velice komplexní produkt, jehož správné ocenění je opravdu náročný proces.
Penetration of Luxury Car Brands to Balkan Region
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to analyse the potential of Balkan market for distribution of new luxury cars Bentley and Lamborghini by Leonhardt Group Automobile. The company is distributor of luxury car brands of Volkswagen Group in Germany and presently the management considers possibilities of new market entry to former Yugoslavia countries. Because of present situation on the new cars’ market influenced by global financial crisis, author analyses potential of distribution of used cars as a part of business. In the first part of paper the theoretical background related to market analysis is described. The second part is concentrated on analysis of Balkan markets potential and author’s recommendations whether to enter the specific markets and definition of marketing strategy.
Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Slepička, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dobiáš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část práce zpracovává formou literární rešerše problematiku marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost AAA AUTO a aplikovány dílčí složky marketingového mixu. Zvláštní důraz je kladen na trhu s ojetými vozy a jeho odlišnosti. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny návrhy na možné zlepšení jednotlivých složek.
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle a provedené. Konečným cílem této práce je analyzovat proces integrace různých značek na úrovni celé korporace a popsat proces implementace marketingové strategie pro speciální ojeté vozy programu Das WeltAuto na mezinárodní úrovni.
The Analysis of the Factors Having Effect on the Price of Used Cars in Slovakia
Beleš, Tomáš ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Predkladaná práca sa zaoberá skúmaním základných faktorov ovplyvňujúcich cenu ojazdených automobilov na Slovensku. K tomu využíva hedonickú cenovú regresiu a dátový súbor s viac ako 2600 pozorovaniami. Súbor bol získaný zo stránok najväčšieho autobazáru na Slovensku, AAA Auto. Odhadnuté parametre pomohli dekomponovať cenu ojazdeného automobilu na jej jednotlivé determinanty. Okrem negatívneho vplyvu veku a najazdených kilometrov bol potvrdený aj signifikantný cenový bonus pri autách domáceho výrobcu, za ktorého považujeme Škoda Auto. Potvrdila sa nám aj cenová diskriminácia vodičov podľa množstva najazdených kilometrov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.